Abonnementsvilkår for Mystery Fiber Box
1. Generelle oplysninger
Udbyder: M-L Sjøgren
CVR-nummer: 36363738
Adresse: Hjortshøjvej 119, 8250 Egå
E-mail: info@mlsjogren.dk
Telefon: 20845227
Website: www.mlsjogren.dk
Disse abonnementsvilkår gælder for køb af et løbende abonnement på Mystery Fiber Box abonnementet hos M-L Sjøgren.
Ved tilmelding accepterer du disse vilkår. Vi anbefaler, at du læser dem grundigt.
2. Abonnementets indhold
• Abonnementet giver dig adgang til en månedlig forsendelse med håndfarvet garn i varierende fiberblandinger.
• Hver pakke indeholder en overraskelse med oplysninger om garnets fiberindhold, anbefalet pindestørrelse og forslag til projekter.
3. Priser og betaling
• Prisen for abonnementet er 219,- pr. måned inkl. moms.
• Betaling opkræves automatisk via kort/MobilePay ved hver abonnementsperiode.
• Kvittering sendes pr. e-mail efter betaling.
• Ved manglende betaling forbeholder vi os retten til at suspendere eller opsige abonnementet.
4. Varighed og opsigelse
• Ved køb af abonnement forpligter du dig til 2 ordre, før abonnementet kan opsiges.
• Opsigelse skal ske senest den 1. i en måned for at undgå at modtage og betale for den kommende måneds forsendelse. Opsigelser modtaget efter denne dato vil først træde i kraft fra den efterfølgende måned.
• Opsigelse kan ske via e-mail/kundeportal.
• Vi forbeholder os retten til at opsige abonnementet med 7 dages varsel, f.eks. ved ophør af forretningsaktiviteter.
5. Levering
• Forsendelser afsendes løbende i løbet af måneden.
• Forsinkelser kan forekomme ved højtider eller uforudsete omstændigheder.
• Vi sender til adresser i Danmark via DAO Hjemmelevering.
• Leveringsomkostninger er inkluderet i abonnementsprisen.
6. Ingen fortrydelsesret
• Ifølge forbrugeraftaleloven § 18, stk. 2, nr. 3 gælder ingen fortrydelsesret for specialfremstillede varer.
• Da garnet i Mystery Fiber Box farves specielt til abonnenterne og ikke indgår i en fast produktlinje, betragtes det som en specialfremstillet vare.
• Dette betyder, at du ikke kan fortryde dit køb efter bestilling.
7. Reklamationsret
• Som forbruger har du 24 måneders reklamationsret i henhold til købeloven.
• Reklamationer over fejl eller mangler skal ske inden for rimelig tid (inden 2 måneder efter opdagelse).
• Kontakt os på e-mail ved reklamation og vedlæg billeder af fejlen.
8. Ændringer i abonnementsvilkår og priser
• Vi forbeholder os retten til at ændre priser, indhold og vilkår for abonnementet.
• Ændringer meddeles via e-mail senest 14 dage før ikrafttrædelse.
• Hvis du ikke ønsker at acceptere ændringerne, kan du opsige abonnementet inden den nye periode starter.
9. Ansvarsbegrænsning
• Vi kan ikke holdes ansvarlige for forsinkelser, force majeure, allergiske reaktioner eller indirekte tab.
10. Persondata og GDPR
• Vi behandler dine personoplysninger i overensstemmelse med databeskyttelsesforordningen (GDPR).
• Vi indsamler og opbevarer oplysninger såsom navn, adresse, e-mail og betalingsoplysninger for at administrere abonnementet.
• Vi videregiver ikke dine oplysninger til tredjeparter uden dit samtykke.
• Du har ret til indsigt, berigtigelse, sletning og dataportabilitet af dine oplysninger.
• Kontakt os på e-mail, hvis du ønsker at gøre brug af dine rettigheder.
11. Lovvalg og klagemuligheder
• Disse vilkår er underlagt dansk ret.
• Hvis du ønsker at klage, kan du kontakte os på e-mail.
• Hvis vi ikke finder en løsning, kan du klage via Forbrugerklagenævnet (www.forbrug.dk) eller EU’s online klageportal (ec.europa.eu/odr).